برخورد فیزیکی و درگیری لفظی آخوندی با یک خبرنگار زن

برخورد فیزیکی و درگیری لفظی آخوندی با یک خبرنگار زن
وزیر و مسکن و شهرسازی برای چندمین بار حاشیه ساز شد.

به گزارش رجانیوز به نقل از تسنیم ماجرا از این قرار بود که پس از حضور عباس آخوندی وزیر پرحاشیه‌ راه و شهرسازی، خبرنگاری نظر وی را درباره مرجوعی‌بودن هوایپمای جدید (کلمبیایی بودن هواپیمای خریداری شده) جویا شد که وزیر دولت روحانی، میکروفن خبرنگار باشگاه خبرنگاران را با عصبانیت گرفته و به سوی دیگری پرت کرده و می‌گوید، شماها خبرنگار نیستید؛ شماها بی‌..... هستید.

 

بر اساس آنچه که منتشر شده است عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه گفته شده ایرباس سوم که به ایران آماده است مرجوعی کشور کلمبیا است، آیا این موضوع صحت دارد و شرایط آن اکنون چگونه است گفت: مرجوعی یعنی چی، این حرف های عجیبی است.
 
در ادامه اما وزیر راه  پس از قطع دوربین نسبت به این سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان واکنش دیگری نشان داد و به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد!
 
وزیر راه بعد از این سخنان میکروفن خبرنگار را گرفته و قصد پرت کردن آن را داشت و با لحن فریادگونه گفت: شما حرفه ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمیارید برید بابا!

چندی پیش نیز همین وزیر دولت روحانی، در جریان بازدید از فرودگاه امام(ره) در پاسخ به یک شهروند که از وی بابت قیمت زیاد پارکینگ این فرودگاه انتقاد کرده بود، پاسخ عجیبی داده بود و انتقادات زیادی را بابت این رفتار زننده با شهروند خانم، در پی داشت.

وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم پیشتر نیز مسکن مهر را طرحی "مزخرف" خوانده بود.

 سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی دیگر عضو کابینه دولت تدبیر و امید نیز اخیرا در جریان بازدید از یکی از مراکز بهداشتی ایلام، در پاسخ به درخواست فرماندار بدره او را با لفظ بی‌شعور خطاب کرده بود.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : پنج شنبه 17 فروردين 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: